Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 11:21 - Ти си най-доброто което ми се е случвало...
Автор: assannhassann Категория: Забавление   
Прочетен: 2606 Коментари: 0 Гласове:
0



 
Намерих съкровище
и то носи името ти.
Толкова красиво и ценно
не можещо да се купи с всичките пари на света.

Спиш до мен.
Мога да гледам по цяла нощ.
Да те гледам  как спиш,
докато дишам,
докато не се събуди на сутринта.

Ти го направи отново. Да ограбиш дъхът ми..
Когато лежиш до мен,
Аз не мога да повярвам,
че някой като мен
нещо толкова красиво, колкото  теб заслужава.

Припев:

Ти си най-доброто нещо, което някога ми се е случвало,
Колко е добре когато ме обичаш .
Забрави за останалата част от света,
когато си с мен.

Ти си най-доброто нещо, което някога ми се е случвало,
Чувствам се добре така както ме обичаш.
Казвам го толкова рядко!
Това е хубаво, че те има.

Твоят смях ме води до пристрастяване,
почти толкова, ако не беше от тази земя.
И дори когато близостта ти ще е отрова.
Аз ще бъда с теб толкова дълго,  докато не умра.

Ако ме  напуснеш ще унищожиш света ми.
Не искам да мисля за това....
Твърде хубаво е с теб,
ако един друг се обичаме.

Зареди ме със сила,
Вземи ми съмнението от очите!
Кажи ми  1000 лъжи
Ще ти  вярвам във всичко!
Но едно съмнение остава,
Че аз някого като теб съм спечелил.

Припев:
Ти си най-доброто нещо, което някога ми се е случвало,
Толкова е добре когато ме обичаш .
Забрави за останалата част от света,
когато си с мен.

Ти си  най-доброто нещо, което някога ми се е случвало,




Тагове:   най-доброто,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: assannhassann
Категория: Забавление
Прочетен: 182828
Постинги: 88
Коментари: 57
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930