Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 20:04 - КАКВО ДА КАЖЕМ ЗА ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ С МОМИЧЕ?/А после какво не трябва да правите след като се сближите :)/
Автор: assannhassann Категория: Забавление   
Прочетен: 1243 Коментари: 1 Гласове:
0



 КАКВО ДА КАЖЕМ ЗА ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ С МОМИЧЕ?  image image image

1. Оближете пръста си, изтрийте го в блузката й и кажете: 
- Хайде да махнем тези мокри дрехи! 
2. - Хубави крака. В колко отварят? 
3. - Как предпочитате - да ви купя питие или направо да ви дам парите? 
4. - Аз може и да не съм най-красивия тук, но съм единственият, който говори с 
вас. 
5. - Извинете, че не говоря много, но едва се преборвам с желанието си тази 
вечер да ви направя най щастливата жена на Земята! 
6. - Искате ли да ви покажа малко бойни техники? Например аз ще легна, а вие ще 
се опитате да ми изкарате въздуха … 
7. - Наистина бих искал да разбера как изглеждате, когато аз съм съблечен. 
8. - Не преживявайте, че не сте най-красивата тук - красотата изчезва в мига в 
който щракнеш копчето на лампата. 
9. Докато танцувате попитайте 
- Усещате ли вълшебството между нас!? Не,не - по-надолу … 
10. - Изчукай ме, ако греша, но мисля, че се казваш Геновева … или Хорнезия!? 
11. - Боже, дрехите ви биха изглеждали невероятно разхвърляни по пода на 
спалнята ми! 
12. - Моля, запомнете името ми, ще ви е нужно първо за да го шептите, а после - 
за да го крещите. 
13. - Вярвате ли в любовта от пръв поглед или да изляза и да вляза пак? 
14. - Здравейте, аз съм господин Най-подходящ партньор. Някой ми спомена, че ме 
търсите!? 
15. - Знаете ли, приятелят ми изгаря от любопитство дали ме смятате за 
симпатичен! 
16. - Здравейте, гласовете които непрестанно чувам, ме заставиха да дойда и да 
ви заговоря. 
17. - Не се казвам Писан, нито Шаро, но можете да ме чешете по коремчето когато 
пожелаете. 
18. - Зная, че млякото е полезно за тялото, но Боже мой, колко мляко сте 
изпили!? 
19. - Искате ли да излезем за малко пица и секс? Не!? Какво, не обичате ли пица? 
20 - Извинете, загубих си кученцето. Ще ми помогнете ли да го намеря, мисля че 
влезе в ей онази хотелска стая на час.
image imageimage







Тагове:   Какво,   кажем,   момиЧеа,


Гласувай:
0



1. ketcakuatl - БРАВО
27.11.2010 22:09
Забавни идеи за запознанство. Но един съвет. От клиповете няма смисъл когато не се разбират (ти знаеш ли немски) Да е музика, да е скеч, добре. Но на един клип в който цялата смешка е в коментара, а той не се разбира, е глупаво да го предлагаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: assannhassann
Категория: Забавление
Прочетен: 182887
Постинги: 88
Коментари: 57
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930