Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 21:10 - При доктора...
Автор: assannhassann Категория: Забавление   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
1



 Докторe, когaто искам да правя секс с жена си, членът ми винаги гледа към обувките.

- Вдигнете обувките на шкафа. Следващия.

=
- Докторе, имам постоянен дрисък, по десет пъти на ден ходя в тоалетната..

- Сестра, разхлабително. Е сега ще поживеете там. Следващия
=
- Докторе, лошо ми зараства счупения крак, постоянно съм с патерици.

- Сестра, вземете патериците, дайте му разхлабително. Сега ще побягате без патерици. Следващия.
=
- Докторе, всяка сутрин намирам във влагалището си пощенски марки, вижте цял албум вече имам.

- Това не са марки а етикети от банани. Сестра дайте и направление към очен лекар. Следващия.


- Докторе, никой не ме забелязва!!...

- Следващия.



- Докторе, бачкам като кон, ям като прасе и се изморявам като куче, какво да правя?

- Идете на ветеринар. Следващия.





Докторе, имам запек!!..

- И аз нямам ауди А8 но не викам за този проблем на всеки ъгъл. Следващия.



- Докторе, пожълтяха ми зъбите.

- В такъв случай си купете кафява вратовръзка, ще ви отива. Следващия.



- Докторе, помогнете ми, аз съм вече на 25, а още нямам косми на интимните части. Какво да правя??

- Колко пъти седмично правите секс?

- Амиии 30-40 пъти...

- На магистралите също не расте трева. Следващия.



- Докторе боли ме коляното.

- И мен ме боли. Следващия.





- Докторе като се качвам нагоре по стълбите ме боли кръста.

- Тогава се качвай надолу. Следващия.



- Докторе, дай ми нещо за глава.

- На ти шапка. Следващия



Докторе, бременна съм.

- Честито. Следващия.



- Докторе, пикая на четири.

- Глътнал си копче. Следващия.



- Докторе глътнах мишка.

- Глътни и котка. Следващия.



- Докторе, ям боб - сера боб.

- Ми ти кво искаш да сереш?

- Най-обикновени лайна.

- Ми яж най-обикновени лайна тогава. Следващия.



- Докторе, имам високо кръвно.

- От сега нататък така ще е бабо. Следващия.



Сестрата:

- Докторе, вашият симулант умря.

- Е тоя се престара!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: assannhassann
Категория: Забавление
Прочетен: 182682
Постинги: 88
Коментари: 57
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930