Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 08:35 - Ако импресионистите бяха зъболекари или по-скоро ако зъболекарите бяха импресионисти..
Автор: assannhassann Категория: Забавление   
Прочетен: 1716 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2009 08:58



Не че знам какво
точно означава думата но си представям как доктора ми казва-Ето този зъб там
изобщо не се вписва в пейзажа, формата му е някак несъобразена със стремежът да се използват  откритията в областа на физиката и на цветовете, за да се постигне по-натуралистично предаване на настроението.Говорейки това той бърка в устата ти с две ръце
поради липса на трета!Но
докторе не може ли нещо
по-обикновено?/тук вече си засегнал професионалната му чест!/ Отговорът е твърд
и носещ  нотка на истерия!-Вие какво си
представяте че съм аз?/в този момент в парализираното ти съзнание се мяркат
картини на  група работещи
миньори/.-Искате да ме принизите до нивото на 
Камий Писаро ли?Или това че съм с две уши ми пречи?Ти млъкваш в
желанието си да запазиш своите защото появилите се в ръцете му уреди са вече в
опасна близост a блясъка в очите плашещ.Иска ти се да
избягаш но прегръдката му е здрава и най-вече подтикваща към размисъл.Аз повече
бих се радвал ако той беше тя но най-важното е аз да не съм в женската роля!Ще
кажете що за мисли му идват на човек поставен пред избора-Да бъде или не!А
какви да бъдат когато израза мека китка някак не подхожда на доктора защото
хватката му е желязна а съдържанието не панталона му напомня за споменатия
метал.Аз не се считам за особено красив а и мъжете не са моя територия.Виж ако
това беше блондинка  с големи
цици..сигурно дълго щяхме да си говорим./тук е времето да изтрия самодоволната
усмивка от лицето си/Обикновено хората взимат възможно най-неадекватното
решение в случай че им се налага.В едно изследване беше казано че ревнивите
мъже заглеждали най-често други мъже.Да не би случая да беше такъв?Аз разбира
се съм привърженик на силните страсти но в определени граници.Например ми
харесва испанската любов-Жената те чака в леглото подходящо облечена и с
настроение за приключения.Ти се приближаваш и покривайки я  със завивката презглава извикваш -Олле!!!Не
е ясно обаче колко дълго ще продължиш да викаш и дали белезите ти ще останат
дълго от реакцията  която следва.Истината
е че не трябва да се поддаваме на импулса колкото и да ни се ще.Хубавото е че
това се случва само във фантазиите ми а и доктора не е наблизо






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: assannhassann
Категория: Забавление
Прочетен: 183034
Постинги: 88
Коментари: 57
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930