Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2009 18:01 - Ползата и вредата от жените 1/само за мъже/
Автор: assannhassann Категория: Забавление   
Прочетен: 1511 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.08.2009 14:39


Така като се замисля за ползата и не я откривам. Те май само пречат!Ето седя си например кротко и гледам в една точка, и какво пречел съм!И какво да не гледам ли?Ако не гледам пък ,защо не гледам!Всъщност не съм виновен за това което правя ,но с това което не съм правил, съм!Амбиция съм нямал!Ето Брус Уилис човек е станал защото се е борил и страдал! А аз какво,мекотело разплуто на дивана ?Ами с моята нежна душа не обичам да страдам!Сигурно е лошо и да дишам!Ще ми се да ги съберат всичките на самотен остров и да ги видя тогава на кого ще трият сол на главата!Представям си колко спокоен би бил светът без жени и даже изпадам в умиление.Ето вземете троянската война например.Ако я нямаше Елена щеше да цари мир и любов,а то какво сто годишна война !/тя май сто годишната беше друга ,ама да не издребняваме/Още повече в цялата работа е намесен кон.Ама кажете ми моля ви как да не си помисли човек за кентаврите.Как биха се появили на бял свят без порочните мисли и най вече действия на жените.В желанието си да получат повече и по ,се отдават на действия от която страда не само науката за животинските видове но и ние мъжете! Как после да нямаме затруднение с потентноста !Какъв проблем щеше да има ако ги нямаше тях-Никакъв! Хиляди мъже щяха да бъдат щастливи,подскачащи блажено като херувимчета босички по ливадата , от факта ,че тези които я създават са там далече!,,Ще мога или не ’’ще бъде изтрит от най кошмарните мисли и ще бъде заменен с –Абе какво ни пука!!Ще ви задам един въпрос.Вие виждали ли сте сам мъж да каже-Аз съм импотентен??Няма и да видите!Това са напълно безпочвени твърдения изказани от жена !Ако има нещо незначително , то там задължително е намесена Тя ,със желанията си които и тя не е наясно какви са!После Те нямали вина!Как да повярваш представяйки си как ти казват-Аз свършвам миенето на зъбите си по бавно от теб..Или къде си тръгнал да го дигаш това самолетче, я виж боинга на съседа!/да я питаш къде го е виждала тя!/Митът за мъжката немощ е само мит тук е намесена Жената! Да бъдем приятели-Това може а го каже само жена!От това ако има по-голяма обида здраве му кажи.Какво аз да не съм безполов или да мога да удържам инстинкта си на завоевател.Ами ако не я забележа ще каже че съм загубеняк или гей макар че като се замисля какъв по-добър начин да се докопаш до женските тайни!Лошото е че после трябва да обясняваш че подутината във панталона ти е от фенерчето което носиш за да се ориентираш при условие че ти угасне лампата в слънчев ден. Да се разделиш за да се събереш-това как да го разбирам?А те могат и даже да го предлагат, и не дай си боже да приемеш ще излезе че инициативата е твоя, и си искал да я зарежеш заради друга..И като започнат въпросите коя е тя няма отърване!Лошото е че ми е развинтена фантазията и като започна нямам спиране....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elektraotkosmosa - А един въпрос мога ли да ти задам?
30.06.2009 05:33
Ако всички жени бяхме на отделен остров,и вие мъжете си бяхте сами,така както твърдиш,че не си безполов,с кой ще правиш секс?Или си обратен?Защото по пътя на логиката така излиза.
цитирай
2. анонимен - натяжные потолки санкт-петербург
19.02.2012 20:35
тут на данном портале можно заказать <a href="http://spbclipso.ru/">натяжные потолки санкт-петербург</a> Компания «УЮТ СЕРВИС» зарегистрирована и находится на рынке строительных услуг с 2006 года. История нашей организации началась с установки натяжных потолков, и за прошедшие годы мы успели накопить серьезный опыт в этом сегменте. На сегодняшний день мы уже не ограничиваемся предоставлением одной услуги, как <a href="http://spbclipso.ru/">ремонт квартир фото</a>, и готовы предоставить перечень услуг в сфере строительно-отделочных работ. <a href="http://spbclipso.ru/">натяжные потолки санкт-петербург</a>
цитирай
3. анонимен - Интересный Женский форум
24.10.2012 00:18
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=305">здесь</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: assannhassann
Категория: Забавление
Прочетен: 181855
Постинги: 88
Коментари: 57
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031