Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2015 19:00 - Преди години Автомат Калашников и боравене с гранати се учеше в нашето училище.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 35084 Коментари: 58 Гласове:
9

Последна промяна: 21.11.2015 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Сещате ли се, по времето на комунизма в нашето училище имаше часове, в които децата изучаваха Автомат Калашников. Веднъж седмично, в часовете по Военно обучение всички български деца се запознаваха с видовете оръжия.  През лятото имахме петнадесетдневно практическо обучение, в което всички се превръщахме във войници. Стреляхме по мишени с човешко тяло. Помните ли това?
  Гледайки клипа, който върви по  новините, онзи за военното обучение в арабските селца, където обучават децата да стават  войници, се сетих за моите часове по военно обучение в училище.





Гласувай:
12



1. joysii - Все се чудех защо трябва да държа в ...
21.11.2015 19:04
Все се чудех защо трябва да държа в крехките си момичешки ръце зловещото оръжие. Нямах намерение да стрелям с него по хора. Но трябваше да се науча да го разглобявам, сглобявам, да го използвам. Беше задължително.
В клипа по телевизията виждах как децата на ИДИЛ държат същия автомат и от тях се иска да знаят да стрелят с него.
цитирай
2. born - Не си спомням подобни забавления в ...
21.11.2015 19:37
Не си спомням подобни забавления в училищните си спомени. Или съм твърде стар. Или съм твърде млад, тъй като и в училищата на синовете ми нямаше подобни неща. Противогази-да. Вероятно сте били в Нахимовско или суворовско училище.
цитирай
3. lidislidis - Аз си спомням за тези часове в гимназията
21.11.2015 20:11
Даже съм била на военно обучение 1 седмица на лагер във видинските ромски села. Нямам спомен да съм сглобявала автомат, но ни караха да копаем окопи, да маршеруваме и ни запознаваха със скривалища и безопасности при военно положение. От тогава си спомням и израза "Атом от дясно, атом от ляво". Сега го оценявам, като излишно психясване и тормоз на детската психика и натоварване от учебната неадекватна система, наред с излишните и ненужни в живота неща на които ни учат в училище, за сметка на най важното и актуалното запознаването с живота. Образованието винаги е било маниполативно и не у час с необходимите знания за човек.Така например на кой в живота му е помогнало изучаваните подробности за разни чужди класици, математици, физици и т.н, а същевременно нищо за подготовката в живота, като религия, съвремие, семейство, морал и етика в работата, секс, ако искате , отношения в обществото и т.н. Похабяват се пълноценните детски години с изучаване на ненужни и неактуални неща и човек излиза от училище бос и неук за живота, ама знае уравнението на Пи, знае да намира обем и знае формулата на солната киселина и творчеството на чужди писатели, които самите чужди не знаят... Друго нищо.
цитирай
4. joysii - Не си спомням подобни забавления в ...
21.11.2015 20:28
born написа:
Не си спомням подобни забавления в училищните си спомени. Или съм твърде стар. Или съм твърде млад, тъй като и в училищата на синовете ми нямаше подобни неща. Противогази-да. Вероятно сте били в Нахимовско или суворовско училище.

...........
Не съм била в Нахимовско училище, а в баш българска варненска гимназия. През комунизма всички бяхме обучавани да бъдем войници. Подготвяха ни да се бием с когото партията майка ни посочи. Трябваше да сме готови да стреляме и хвърляме гранати без да ни мигне окото и без да се колебаем. Помня,че когато стреляхме залегнали в някакви окопи, откатът на пушката едва не ми счупи рамото.Тогава бях на 16 години.
цитирай
5. joysii - 3. lidislidis - Аз си спомням за тези часове в гимназията
21.11.2015 20:32
Съгласна съм с теб, Лиди. Беше излишно психясване на децата. Ама виж, сега си дерем гърлата, как може в арабските селца да правят от децата терористи, пък не се сещаме, че то у нас навремето е било същото. Настина , да учиш децата да убиват и да им тикаш оръжие в ръцете е безумие! И сега, и преди/по комунизма/.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Я тоже гибридном солдатом Путина в елекнронной связи!
21.11.2015 20:54
Да здраствует всех тролов в мире - маркспутинцы, воленсидеровцы. По болгарским - да живее международното положение!
Вам - подходящим музикальном приветом. Он звучит как Ваш постинг:
https://www.youtube/watch?v=3fUqABFWuxQ

цитирай
7. of4arsnakovalnia10 - И съм съгласен с идеята на постинга и коментарите под него...
21.11.2015 20:58
И не съм.
Съгласен съм примерно, че "да учиш децата да убиват и да им тикаш оръжие в ръцете е безумие".
Но не съм напълно съгласен с "През комунизма всички бяхме обучавани да бъдем войници. Подготвяха ни да се бием с когото партията майка ни посочи. Трябваше да сме готови да стреляме и хвърляме гранати без да ни мигне окото и без да се колебаем."

Не съм съгласен /при все, че съм/ по няколко причини:
- Първо: По онова време все пак имаше едно такова нещо, наречено "Студена война" /което си беше кретения де/ и беше естествено да се очаква някакъв вид нападение на единия строй, спрямо другия. От там беше естествено да е добре да има все пак някаква начална военна подготовка /нали затова беше НВО - Начално Военно Обучение/. Нима бойскаутството /например/ в САЩ не е нещо подобно?!
Нека не се заблуждаваме, че обучението и лагерите бяха нещо различно от това да си изкараш добре /при цялата кретения на сутрешните строеве, песни и т.н./ и не са донесли положителни изживявания.
Аз специално има много такива /при все, че моите лагери бяха специфични и момичета нямаше/ и ми даваш идея да ги вплета в разказчета след 30-ти. Благодаря.
- Второ: освен стрелбите /то пък многото стрелби/ - имаше и часове по обучение на оказване на първа помощ и разни подобни.
Адмирирам сега да има нещо подобно.
Не, не НВО, а часове по оказване на първа, долекарска помощ.
На това, как да реагираш в кризисни ситуации.
Ей такива неща.
А това може да стане само под егидата на НС "Пожарна безопасност и защита на населението" и донякъде ще наподобява онези часове.
Казвам донякъде - като организация и провеждане - не като... идея.

- Трето, най важното според мен: Едно е да даваш някаква грамотност /защото все пак тогава никой не ти е втълпявал и не те е подготвял за убиец/ по отношение боравенето с оръжие - коренно различно да учиш някого да убива.

~ следва ~
цитирай
8. of4arsnakovalnia10 - ~ продължението ~
21.11.2015 21:03
Дисекция на жаба и в момента се практикува в САЩ, предполагам и в други страни.
Но не е целенасочено действие да се преодолее психологическата бариера по отношение на отнемането на живот, нали така?!

Ето това е огромната разлика:
М/у това да даваш все пак някакво отношение /"култура"/ към оръжието /кретенско е, да - не отричам/ и това да подготвяш целенасочено убийци.
Безмилостни и фанатични.

Факт е, че никой от нас, по-старото, изпитало тези обстоятелства, поколение не е станало убиец заради тези часове по НВО.
И също така е факт, че визираните деца при ислямистите стават.

Така, че - двете обстоятелства принципно са несъпоставими.

Изказах личното си виждане по въпроса и мнение - не казвам, че е меродавно, но поне мисля, че почива на логиката.
цитирай
9. getmans1 - joysii - Браво че си се сетила, чак ...
21.11.2015 21:16
joysii - Браво че си се сетила, чак ревнувам като си помисля как бих използвал този факт. :)

1963-4. бях „Млад граничар“, даже имам снимка в селската ни градинка с някакво якенце, пилотка и „Шмайзер“-играчка.
После бях в „Сандружина“, и то за няколко години, превръзки носилки ГО и даже съм бил на „Окръжно състезание“ в резервата „Воден“ закараха ни с „Молотовки“ в открити каросерии.
Първи и втори курс изучавахме „Военно дело“ и ходехме на военизирани лагери беше задължително а имаше и стрелби /с Манхилера/ и бяхме с униформи, всеки окръг имаше оборудвани такива лагери, през лятото се използваха са селскостопанските бригади.

В някои страни още ги има тия работи и доколкото знам възрастовата граница за обучение спада, примери могат да се намерят в блоговете на някои русофили, с знак (+) и в блоговете на някои т.н. русофоби, с знак (-)
Всичко това го разказвам заради Борн, не е на „добре“ когато се забравят такива неща.
цитирай
10. born - Гети, ако ти си бил в ракетните во...
22.11.2015 01:04
Гети, ако ти си бил в ракетните войски през детските си години, аз имам спомен /както посочих по-горе/ само за обучение как се ползва противогаз и как се дава първа помощ. Като бях войник в СВ /поради големите си комунистически пристрастия/ бяхме въоръжени с Манлихер 1896 год. , защото неблагонадеждните политически бяха лишени от доверието да са въоръжени с автомати. Не съм и чувал през ученическите години да са давали на дечурлига да си играят с автомати. Явно сме живяли в два различни свята. Аз с Манлихер, а вие /политически благонадеждните/ - с Калашников /като модерните терористи/. Въпреки това съм реалист и ми прави силно впечатление еничерският синдром. Особено силно е изразен и в ръководните ни институции.
Ако на някой не му е ясно що е еничарски синдром, това е злобното плюене и ръмжане по отминалите времена от най-изявените и отявлени бивши комунисти и комсомолци т.е. днешните русофоби и "либерални" демократи. Нищо лично . Просто бизнес и курваджилък. И да не забравя : особени благодарности за вниманието към Борн, който обича да забравя неща, които никога не е виждал и преживявал. Разбрах вече, че това не е "добре". Добре е, когато поддакваш и се правиш на абдал, заблуждавайки "невежите" млади, които знаят вече много добре, че преди Великата Десетоноемврийска Криминална Революция сме ходили голи и боси, гладни и жадни, слепи и глухи, грозни и тъпи. Приятна вечер.
цитирай
11. getmans1 - Може по твое време да е било така но е неразбираемо защо отричаш нещо което няколко човека твърдят ...
22.11.2015 08:59
born написа:
Гети, ако ти си бил в ракетните войски през детските си години, аз имам спомен /както посочих по-горе/ само за обучение как се ползва противогаз и как се дава първа помощ. Като бях войник в СВ /поради големите си комунистически пристрастия/ бяхме въоръжени с Манлихер 1896 год. , защото неблагонадеждните политически бяха лишени от доверието да са въоръжени с автомати. Не съм и чувал през ученическите години да са давали на дечурлига да си играят с автомати. Явно сме живяли в два различни свята. Аз с Манлихер, а вие /политически благонадеждните/ - с Калашников /като модерните терористи/. Въпреки това съм реалист и ми прави силно впечатление еничерският синдром. Особено силно е изразен и в ръководните ни институции.
Ако на някой не му е ясно що е еничарски синдром, това е злобното плюене и ръмжане по отминалите времена от най-изявените и отявлени бивши комунисти и комсомолци т.е. днешните русофоби и "либерални" демократи. Нищо лично . Просто бизнес и курваджилък. И да не забравя : особени благодарности за вниманието към Борн, който обича да забравя неща, които никога не е виждал и преживявал. Разбрах вече, че това не е "добре". Добре е, когато поддакваш и се правиш на абдал, заблуждавайки "невежите" млади, които знаят вече много добре, че преди Великата Десетоноемврийска Криминална Революция сме ходили голи и боси, гладни и жадни, слепи и глухи, грозни и тъпи. Приятна вечер.


... ако е заради мен, не се коси, не съм имал намерение за някакви лични нападки!?!

Служил съм преди 40 и то точно СВ а пушка в казармата не видях.
цитирай
12. joysii - 8. of4arsnakovalnia10 -
22.11.2015 09:35
Благодаря за коментарите и за разумно поднесеното мнение в тях. Не е нужно да виждаме нещата по един и същи начин. Аз уважавам инакомислието, стига то да почива на убедителна аргументация.
Поздрави. Пак наминавай, нали!
цитирай
13. joysii - Военното обучение на практика в ...
22.11.2015 09:39
Военното обучение на практика в покрайнините на едно умряло/тогава/ село Снежина, в което имаше само симпатични възрастни хора и един павилион, от който си купувахме вафли, беше истинска мъка.
Имах късмет,че след първия поход си навехнах крака, та поне ме щадяха, защото куцуках с превързан глезен. Още-там беше и момчето,в което бях влюбена, и това ми помагаше да преживея сносно двете седмици сред гора, стрелби и простотии.
цитирай
14. joysii - 7. of4arsnakovalnia10 -
22.11.2015 09:43
Впрочем, аз до голяма степен съм съгласна с това, което казваш.
Наиситна, би могло в училище да се обръща внимание на долекарската първа помощ. Но нека не натякваме на децата,че това ще се налага по време на война. Винаги може да се помогне. Особено при инциденти, бедствия и аварии. Сега нашите деца трябва да са готови да живеят в мир, разбирателство и толерантност. Не е разумно да ги правим войнстващи агресивни хора.
цитирай
15. joysii - joysii - Браво че си се сетила, чак ...
22.11.2015 09:46
[quote=getmans1]joysii - Браво че си се сетила, чак ревнувам като си помисля как бих използвал този факт. :)

1963-4. бях „Млад граничар“, даже имам снимка в селската ни градинка с някакво якенце, пилотка и „Шмайзер“-играчка.
После бях в „Сандружина“, и то за няколко години, превръзки носилки ГО и даже съм бил на „Окръжно състезание“ в резервата „Воден“ закараха ни с „Молотовки“ в открити каросерии.
Първи и втори курс изучавахме „Военно дело“ и ходехме на военизирани лагери беше задължително а имаше и стрелби /с Манхилера/ и бяхме с униформи, всеки окръг имаше оборудвани такива лагери, през лятото се използваха са селскостопанските бригади.

В някои страни още ги има тия работи и доколкото знам възрастовата граница за обучение спада, примери могат да се намерят в блоговете на някои русофили, с знак (+) и в блоговете на някои т.н. русофоби, с знак (-)
Всичко това го разказвам заради Борн, не е на „добре“ когато се забравят такива неща. [/quote.
...................
Аааа, хахаха....как би използвал този факт....
Този мой постинг е нов вариант. Преди това, когато направих аналогията, насвятках набързо един....дето не беше много за пред хора. Изтрих го и останах вярна на умерения тон и доброто възпитание-написах този.
Поздрави.
Аз бях "Млад моряк" . После - в гимназията - оригинал редник.
цитирай
16. joysii - 10. born -
22.11.2015 09:57
Този мой постинг не цели конфронтация и политически нападки. Те са невероятно скучни и неподходящи за контактуване в сайта. Не съм фен на противопоставянето в днешното общество.
НО, все пак има неоспорими факти, които понякога така бият на очи, че просто не може да ги отминем без поне да ги отбележим. На мен не ми беше приятно да осъзная аналогията, но...факт - арабското дете беше изпитвано за знания свързани с АК, същото се е случвало и с мен. Ние учехме и теория и практика-запознаваха ни с устройството на автомат, пистолет, гранати. После ги разглобявахме, сглобявахме, изпитваха ни, правехме контролни...такива разни. Явно ти си учил в училище където това е било спестено. Хм, само да ви бяха надушили инспекторите от Отдел "Просвета"....щеше да видиш тогава. Аз бях в училища, където изискванията на партията се спазваха мнооого стриктно. Няма лошо - такива са били законите, спазвали са се, те са за това.
За нищо на света, обаче, не бих се съгласила ДНЕС, в нашето училище, децата да се възпитават държейки в ръцете си оръжие!
цитирай
17. hristo27 - Все по-тъпа ставаш!
22.11.2015 10:12
Все по-тъпа ставаш!
цитирай
18. joysii - Все по-тъпа ставаш! ========...
22.11.2015 10:43
анонимен написа:
Все по-тъпа ставаш!

============
Нима!
И така да е, пак няма да те стигна. Ти държиш предимството по тъпотия. Почти рамо до рамо сте с Бесното Джули и Гина. Спароток ви диша във врата. А аз съм далееече зад вас.
цитирай
19. born - Не съм искал и не желая конфронта...
22.11.2015 11:11
Не съм искал и не желая конфронтация, но историческата истина е нещо, което уважавам и на което държа. Вярвам Ви, че сте сглобявали и разглобявали автомати, но това /вероятно/ не е било по учебна програма, а по линия на ДОСО, ОСО или как се казваше там. Там се записваха мераклиите за муджахидински умения. А летните военни "бригади" бяха създадени за сексуални развлечения на комсомолския елит.
Че проблеми от всякакво естество едно време е имало. Включително и като Вашия като пацифистка, но пресоляването на манджата не е редно, тъй като тук има и младо поколение, което сигурно си мисли, че сме яли доматите с колците. Ако трябва да бъда неискрен, ще приема безрезервно написаното от Вас,ако трябва да си вярваме докрай. Както в популярния виц, че трябва да си вярваме,защото ако не си вярваме,ще започнем да се следим, а започнем ли да се следим - ще се хванем. Безконфронтационен и искрен поздрав за Вас и Вашия защитник и мой съсолдат от елитните /гвардейски/ войски на СВ.
цитирай
20. rosiela - Поздрав.
22.11.2015 12:15
Така беше,мило момиче.Когато бяха часове за оказване първа помощ,учех.За стрелба ни канеха по желание в нашето училище специално и мен,естествено ме нямаше.
цитирай
21. of4arsnakovalnia10 - Деца, моля Ви... Нека бъдем добри!
22.11.2015 13:00
/и да плеснем с ръце - и да се прегърнем/
Шегувам се, но съм сериозен.
А го казвах на тези, които се конфронтират /визирам гетманс и христо/.
Гетманс, Борн е изказал /говоря за първоначалния си коментар/ обстоятелството около него. Спрямо него лично и синовете му. Не виждам какъв ти е проблема, че да започваш да се щипкаш с него.
Христо, темата не е "Що е то тъпотия и има ли тя почва по тези блогографски ширини".
Тъпа, остра - изказала е мнение по конкретен въпрос и най-малкото не деактивира блога си след коментар, разбираемо с каква цел.

Джойси, Розелия и другите, изживели тези неща.
Не е баш така. Предмет НВО имаше, но не навсякъде и не във всички техникуми и гимназии имаше обезопасени /подчертавам/ "Калашников" и се учеше устройството им.
Аз /много знаят вече/ съм от Панагюрище.
Там навремето гореше "Вечният огън"
Пламък в подножието на мемориалният комплекс "Априлци", който гореше денонощно и през деня /от 9 до 17 май беше/ имаше караул, отслужван от ученици.
Двойка ученици от техникумите и гимназията даваха, ако не се лъжа по 15-минутни постове отстрани на "Вечния огън".
Водеше ги разводач + двама придружителя още.
Тоест: трима човека отвеждат новите двама, за да сменят настоящите на пост. С марш. Облечени в униформите на някогашните възстанници от героичния ми град. На гърди с "Калашников".
Освобождаваха ни от учебни занятия, за да се поддържа този обичай.
Мисля, че по 1 седмица. Ротационно.
Имаше специално помещение /бившата малка сградичка на милицията/, наречено "Караулно". Там стояхме за времето на деня и освен игри и разни други забавни занимания - разглобявахме и "Калашников".
Защо го разказвам:
Първо - защото според мен ще е интересно да се докоснете до тази атмосфера /Не е ли някак си готино да наблюдаваш смяната на гвардейците пред Президентството?!/
и
Второ - за да видите, че не навсякъде е така.
/С казармата е същото: имало е и такива, които са имали зачислен АК, но никога не са го виждали, а е имало и такива, които са го разглабявали за 16 сек./
цитирай
22. of4arsnakovalnia10 - И този Почетен Караул не беше с цел да се възпитават младежите /защото все пак НВО се водеше на такива - над 16 години/
22.11.2015 13:08
в обич към оръжието, военщината и насилието.
Този Почетен Караул възпитаваше Дух!
Национален.
Да ти бъде зачислена униформа - повтарям, възстанническа, с лЕв /лъв/ на челото и перо...
Да я съхраняваш в къщи...
Да я переш, гладиш /защото не можеше да застъпиш на поста с намачкана униформа или нелъснати обувки/...
Да стоиш неподвижно 15 мин. в пек, мраз...

Това беше отдаване на Почит към загиналите за Родината ни през времето на Априлската епопея.
А не военна подготовка за евентуални действия с/у човекоподобни.
И аз изпитвах Гордост!

Надявам се да не съм досадил и да сте изпитали поне за миг онова чувство, което аз ти благодаря, Джойси, че ми припомни и изпитах.
Чувство на Гордост, че съм потомък на такива свои съграждани, на които дължим възможността да ни има като нация сега.
А погледнете сегашните.
Освен разкол - друго не могат да направят.

Не бъдете част от тях, моля Ви!
цитирай
23. bahtibale - Сега нашите деца трябва да са готови ...
22.11.2015 13:15
Сега нашите деца трябва да са готови да живеят в мир, разбирателство и толерантност. Не е разумно да ги правим войнстващи агресивни хора.

Нека се погрижим да им омекнат китките и да посрещат несгодите в лошия свят, дето ги очаква, с примирение и умиление
цитирай
24. sirius11 - в обич към оръжието, военщината и ...
22.11.2015 13:23
of4arsnakovalnia10 написа:
в обич към оръжието, военщината и насилието.
Този Почетен Караул възпитаваше Дух!
Национален.
Да ти бъде зачислена униформа - повтарям, възстанническа, с лЕв /лъв/ на челото и перо...
Да я съхраняваш в къщи...
Да я переш, гладиш /защото не можеше да застъпиш на поста с намачкана униформа или нелъснати обувки/...
Да стоиш неподвижно 15 мин. в пек, мраз...

Това беше отдаване на Почит към загиналите за Родината ни през времето на Априлската епопея.
А не военна подготовка за евентуални действия с/у човекоподобни.
И аз изпитвах Гордост!

Надявам се да не съм досадил и да сте изпитали поне за миг онова чувство, което аз ти благодаря, Джойси, че ми припомни и изпитах.
Чувство на Гордост, че съм потомък на такива свои съграждани, на които дължим възможността да ни има като нация сега.
А погледнете сегашните.
Освен разкол - друго не могат да направят.

Не бъдете част от тях, моля Ви!


Така е!
Днес са други идолите за подражание.
Все пак хубаво е, че има кой да припомня тези неща.
Мнозина вече са забравили.
Българският дух, особено в такива възрожденски градове е жив.
Все пак ценностната система на някои се е запазила през годините...
цитирай
25. joysii - Възпитанието на днешните младежи. ...
22.11.2015 13:42
Възпитанието на днешните младежи. Необятна тема и повод за спорове.
Докато аз навремето не обичах да държа АК в ръцете си, дъщеря ми днес се увлича по стрелба с пистолет. Ходи на стрелбище, слага си ушанките и стреля по мишена. Тренира своята точност. Ето че на когото му харесва, намира начин да се докосва до оръжие за удоволствие, за спорт. Но не и да му се натяква,че трябва да учи устройството на гранатите,за да убива врагове. Защото понятието "враг" също е доста относително.
цитирай
26. joysii - 24. sirius11 -
22.11.2015 13:46
Да, днес идолите за подражание са други, времето е друго, животът е различен. Няма как да не е така.
Но всяко време има своите ценности, своите положителни качества, своите стойностни неща и каузи.
цитирай
27. leonleonovpom2 - Джойзи, имаше и военна служба, ако ...
22.11.2015 13:47
Джойзи , имаше и военна служба, ако не знаещ Ако пък знаеш, едва ли си служила
Не се стреляше по човешка фигура, а по контури, наподобяваши човешка фигура Стреляше се и по бягащ елен
Много "хуманисти" сега изпълняват реално това упражнение, не по зодвижван с електричество

Да не би да искаш да намекнеш ,че стрелящите с автомат сега, са учили автомата в наши училища?
Аз в училище не си спомням да съм учил автомата, но в казармата го изучих така, че и познавачите се стъписваха

Но сега няма казарма
цитирай
28. apostapostoloff - В училищата ни наистина имаше
22.11.2015 14:00
часове по военно обучение. Разни кухи лейки и селски пръчки като Кухелят дори искат този "предмет" да се изучава отново.
цитирай
29. getmans1 - Ало-о-у оФчарчето, ще те моля да оказваш повече уважение към хората изпитали нещото на гърба си, ба си и авторитетите ...
22.11.2015 14:02
[quote=of4arsnakovalnia10]/и да плеснем с ръце - и да се прегърнем/
Шегувам се, но съм сериозен.
А го казвах на тези, които се конфронтират /визирам гетманс и христо/.
Гетманс, Борн е изказал /говоря за първоначалния си коментар/ обстоятелството около него. Спрямо него лично и синовете му. Не виждам какъв ти е проблема, че да започваш да се щипкаш с него.
Христо, темата не е "Що е то тъпотия и има ли тя почва по тези блогографски ширини".
Тъпа, остра - изказала е мнение по конкретен въпрос и най-малкото не деактивира блога си след коментар, разбираемо с каква цел.

Джойси, Розелия и другите, изживели тези неща.

... дето се праскате тука!
В началното образование си беше в задължително „кръжочно занимание“ а В СРЕДНОТО СИ БЕШЕ ЧАСТ ОТ УЧЕБНАТА ПРОГРАМА, ЕБА СИ, само гледай колко хора тука лъжем, остава и да кажете, че сме се наговорили.

Аз и жокер съм ви дал 1963г. съм бил в трети клас, смятай, а в момента едвам удържам язвителността си и това го правя заради домакинята, ще кажа само „Еба си и самочувствието дето демонстрирате с дедо си Борн!“
цитирай
30. joysii - Джойзи, имаше и военна служба, ако ...
22.11.2015 14:46
leonleonovpom2 написа:
Джойзи , имаше и военна служба, ако не знаещ Ако пък знаеш, едва ли си служила
Не се стреляше по човешка фигура, а по контури, наподобяваши човешка фигура Стреляше се и по бягащ елен
Много "хуманисти" сега изпълняват реално това упражнение, не по зодвижван с електричество

Да не би да искаш да намекнеш ,че стрелящите с автомат сега, са учили автомата в наши училища?
Аз в училище не си спомням да съм учил автомата, но в казармата го изучих така, че и познавачите се стъписваха

Но сега няма казарма

================
На въпроса:"Дали не искам да намекна......?" ще отговоря категорично НЕ. Естествено,че не намеквам това.
Казарма днес няма, и аз съм безкрайно щастлива по повод този факт.Защото имам син. Когато го взех в ръце за първи път и погледнах в черното на прекрасните му дръпнати очички се заклех, ако ще чудо да стане, няма да допусна тези очи да бъдат помрачени от ужас и страх, отчаяние и болка. Още тогава започнах да измислям планове за отърваване на сина ми от казарма. Е, имах късмет да премахнат тази задължителна простотия. Сега, който иска - може да бъде войник, може да стреля, може да ходи в чуждестранните армии, може да бъде какъвто си иска съобразявайки се със своите нагласи. Никога няма да се съглася с твърдението,че онази хамава задължителна казарма навремето беше нещо добро за младежите.
цитирай
31. joysii - часове по военно обучение. Разни ...
22.11.2015 14:47
apostapostoloff написа:
часове по военно обучение. Разни кухи лейки и селски пръчки като Кухелят дори искат този "предмет" да се изучава отново.

.................
Разбира се,че имаше. Та нали аз съм ги карала в редовната си седмична учебна програма. Не в извънкласни или в извънучилищни форми.
Поздрави, Толи!
цитирай
32. of4arsnakovalnia10 - Джойси, извини ме за офтопика.
22.11.2015 15:12
getmans1, в нескопосан опит да цитира и отговори написа:
Ало-о-у оФчарчето, ще те моля да оказваш повече уважение към хората изпитали нещото на гърба си, ба си и авторитетите ...
... дето се праскате тука!
В началното образование си беше в задължително „кръжочно занимание“ а В СРЕДНОТО СИ БЕШЕ ЧАСТ ОТ УЧЕБНАТА ПРОГРАМА, ЕБА СИ, само гледай колко хора тука лъжем, остава и да кажете, че сме се наговорили.

Аз и жокер съм ви дал 1963г. съм бил в трети клас, смятай, а в момента едвам удържам язвителността си и това го правя заради домакинята, ще кажа само „Еба си и самочувствието дето демонстрирате с дедо си Борн!“

of4arsnakovalnia10, смеейки се на злобичката, напираща в някои, като отговор написа:
Не мислиш ли, че си нагъл?!
Сравни моето обръщение към хората тук и изказването на мнение и твоето /дори сега, в заглавието на коментара, на който ти отговарям и в обръщението към нас "дето се праскаМе" /цитирам те/ "тук" /се пише - не "тука" - няма такава дума в българския език/.
Знаеш ли каква е разликата м/у нас, която без да те познавам и чета - забелязвам тук, в блога?!

Разликата е, че аз се конфронтирам с такива, девиантни /като теб/, а ти се конфронтираш с всички /и най-вече себе си/.

Ето виждаш ли, че и аз мога да съм язвителен.
Всъщност в светлината, че все пак съм си оф4ар /тъп и необразован/ - мога да съм просташки язвителен.
(Ама няма - щото ще станем двама)
цитирай
33. germanwoman - АлОО УУУУУУ Шумен.......
22.11.2015 15:21
Тук Земя........Дойч Ланд

Има Ли свобОдно МясТу в местната ПсихиаТрия за едИн Оф4шар......???????
БараБар с две,три офтци......
и трийсе КлоНинга
Нъл ТолКоз Гласа Събра По оНя ПрОстинг с + и –
цитирай
34. joysii - АлОО УУУУУУ Шумен. . . . . . . Тук ...
22.11.2015 15:28
germanwoman написа:

АлОО УУУУУУ Шумен.......
Тук Земя........Дойч Ланд
Има Ли свобОдно МясТу в местната ПсихиаТрия за едИн Оф4шар......???????
БараБар с две,три офтци......
и трийсе КлоНинга
Нъл ТолКоз Гласа Събра По оНя ПрОстинг с + и –

==========
Ха здрасти, Бясното Джули!
Ти в Шумен ли си сега? Виждам,че нещо дъвчеш името на града. Ама то не е забранено,де. Я кажи защо триеш моите коментари под постингите ти пълни с лъжи за профил "Джойси"? Кажи ми още защо публикуваш разни снимки от нета и ги свързваш с профил "Джойси" тук? Така правеше и Гина. Явно си решила да копираш кретенското й поведение в блогбегето. Не мислиш ли, че рискуваш да изглеждаш като нея - антипатична простакеса?
цитирай
35. joysii - 32. of4arsnakovalnia10 - Джойси, извини ме за офтопика.
22.11.2015 15:30
НЕмаш проблем. При мен е фри зона за мнения и коментари.
цитирай
36. raders - Не си спомням подобни забавления в ...
22.11.2015 15:35
born написа:
Не си спомням подобни забавления в училищните си спомени. Или съм твърде стар. Или съм твърде млад, тъй като и в училищата на синовете ми нямаше подобни неща. Противогази-да. Вероятно сте били в Нахимовско или суворовско училище.


:) Пропуснал си важен момент да станеш истински патриот и защитник на родината от американските империалисти. Но е истина, че през 80-те години беше така. Зная го със сигурност, понеже дъщеря ми тогава беше в гимназията и громеше враговете с автомат Калашников...
цитирай
37. germanwoman - Джойсо МоноГу си Зле......
22.11.2015 15:42
Аз сЪм Оф4шарЯ....
тИ си от СтадОто ЗаблудеНи
ПиТай ГоГата
ЧакаЙ да ЦиТиРам:

"кретенче" мноого гоямо.
ха ха ха

Сега...
Време е да кажа, че профилът divergent е на синът ми, Божидар.
Mредполагам някои са се досетили отдавна.
( Евала за това на Юлка и... усмивка на... ТяСсСсиЗнаеКоя :)

По някое си време /преди време/ решило "кретенчето" /нагоре към него беше насочено, а не към теб, НИК/ да провери дали ще му мине номера пред дъртия кретен и да ме ебава тук, но...
Бързо му беше разкрито "интригантството".

Та така.
------------------------------------------------------------------------------------
ТОй вече ПреХвЪрлЯ всиЧки кЛОниНГи На сИна Си.....
и На Мен
Ний сме МУ насЛедНици....
Да УмреШ от СмЯх....

ПаК са ДеакТивира тоз 100Ников ГероЙ....
Омръзна Ми да Го фащам в ИздЪнки....
цитирай
38. germanwoman - divergent - Ако ми позволите само ...
22.11.2015 15:47
divergent - Ако ми позволите само искам да кажа:
01:39
И двамата се държите като "кретени", а това не са задачи за такива.
Иска се и малко акъл! :)

Така, че: или започвайте да кодите (аз ще съм проверяващия), или спрете да се ежите и купете по бира. :))))))))))))))))


ГоГа.......
зНам ти СичКи Сириуси и Дивергенти....
стара СЪм веЧи И не Мога да СмоГвам.....
цитирай
39. germanwoman - Tуй на РазгоВор м/у Баща И син Ли Ви Прилича??????
22.11.2015 15:54
1. bryunetsnakovalnia10 - Ей сега ще напишем на Иво домашното, Колега.
30.07 20:51
Само нещо ми убягва:
Първата задачка...
По която не взех отношение...
Е в пъти по-сложна от последвалите!
Защо така?!
цитирай

2. divergent - Great, colleague!
04.08 09:14
I reviewed your decisions.
They are made. Thumbs up. ;)
цитирай

1. bryunetsnakovalnia10 - Колегата, да благодарим на върлата ми "почитателка" Юлия.
19.07 22:09
/и "Инвестор" естествено, които са я оставили да им краси "първа"/
Та: отивам да се пробвам в/у задачките ти.
хах
цитирай

2. bryunetsnakovalnia10 - Ето Колега,
20.07 00:13
с един куршум се опитах да "отстрелям" няколко "заека"
http://bryunetsnakovalnia10/technology/2015/07/19/.1377439
( в едно със Санкии, естествено :)
цитирай

3. divergent - Fine! :))))))))
29.07 21:57
Да дам нови задачи???
:)))))))))
цитирай
цитирай
40. joysii - 37. germanwoman - Джойсо МоноГу си Зле.....
22.11.2015 16:07
Юлоо, и ти си зле!
Питах те нещо тук. Не се крий и не избягвай отговорите.Зная, че няма как да обясниш тъповатото си поведение в сайта, но поне се опитай да отговориш на това, което те питам. Иначе, ще потвърдиш мнението на тукашната публика,че ти и приятелката ти Гина сте прости като галоши и не сте в състояние да мотивирате постъпките си. Нали?:):):)
цитирай
41. leonleonovpom2 - Джойзи, имаше и военна служба, ако ...
22.11.2015 16:22
joysii написа:
leonleonovpom2 написа:
Джойзи , имаше и военна служба, ако не знаещ Ако пък знаеш, едва ли си служила
Не се стреляше по човешка фигура, а по контури, наподобяваши човешка фигура Стреляше се и по бягащ елен
Много "хуманисти" сега изпълняват реално това упражнение, не по зодвижван с електричество

Да не би да искаш да намекнеш ,че стрелящите с автомат сега, са учили автомата в наши училища?
Аз в училище не си спомням да съм учил автомата, но в казармата го изучих така, че и познавачите се стъписваха

Но сега няма казарма

================
На въпроса:"Дали не искам да намекна......?" ще отговоря категорично НЕ. Естествено,че не намеквам това.
Казарма днес няма, и аз съм безкрайно щастлива по повод този факт.Защото имам син. Когато го взех в ръце за първи път и погледнах в черното на прекрасните му дръпнати очички се заклех, ако ще чудо да стане, няма да допусна тези очи да бъдат помрачени от ужас и страх, отчаяние и болка. Още тогава започнах да измислям планове за отърваване на сина ми от казарма. Е, имах късмет да премахнат тази задължителна простотия. Сега, който иска - може да бъде войник, може да стреля, може да ходи в чуждестранните армии, може да бъде какъвто си иска съобразявайки се със своите нагласи. Никога няма да се съглася с твърдението,че онази хамава задължителна казарма навремето беше нещо добро за младежите.


Относно хамава, Джойзи
Момчетата ставаха мъже, можеше да се спортува, имаше норми
Сега, без особена трудност мога да открия кой е бил в казарма кой не
Говоря за общия случай, че имаше извращения, имаше
Но сега наркоманията , младежката престъпност, нима са нещо по-хубаво
За себе си специално считам, въпреки, че загубих близо две години и броях дните, че така устроих живота си там, че това компенсира загубата- спорт, игри, четене, даже наистина преподавах в гимназии в Ямбол "защита на населението при ядрено нападение"
Виж, това го имаше и ме пращаха от щаба в две гимназии един път седмично, с редуване
Приятен ден!
цитирай
42. born - Юлоо, и ти си зле! Питах те нещо ...
22.11.2015 16:27
joysii написа:
Юлоо, и ти си зле!
Питах те нещо тук. Не се крий и не избягвай отговорите.Зная, че няма как да обясниш тъповатото си поведение в сайта, но поне се опитай да отговориш на това, което те питам. Иначе, ще потвърдиш мнението на тукашната публика,че ти и приятелката ти Гина сте прости като галоши и не сте в състояние да мотивирате постъпките си. Нали?:):):)

Похвално е да се наказват разни простакеси, но мисля, че най-добрия вариант е да се игнорират. Със съпричастност към громенето на простотията. Ваш дедо /както ме нарича Гетиту/ Борн.
цитирай
43. leonleonovpom2 - А, виж за сина си, си права!
22.11.2015 16:41
Но това е в последствие
Първоначално и аз смятах, че синът има нужда да влезе в казармата, да стане истински мъж
Но като надуха едно момче с компресор и ред подобни случаи , реших , че нямам син за курбан на такава държава и!
И с мои комбинации, успях да го отърва
За това вече не съжалявам!
Наистина!
цитирай
44. born - Заради спокойствието на некои б...
22.11.2015 17:02
Заради спокойствието на некои блогЕри, които са преживяли всички ужаси на комунизма, поради което са били принудени да влязат в Партията, за да я унищожат отвътре си признавам следните престъпления:
1. Да, като първокласник бях приет с големи почести за чавдарче и ми бе зачислен пистолет "Макаров", с който да разстрелвам демократи за лично удоволствие.
2. Да, като третокласник бях приет с още по-големи почести за пионер, при което ми бе зачислен автомат "Шпагин" с 15 пълнителя муниции за изтребване на американски империалисти,югославски ревизионисти и българските им сподвижници.
3. Да, признавам си с ръка на сърцето, че ревах за др. Сталин когато умря през 1954 год. /тогава приблизително когато се е родил безпогрешния Гети/. За мое оправдание ще изтъкна, че всички реваха. Я вижте как реваха за др. Ким Ир Сен. Смееш ли да не ревеш.
4. Да, като ме приеха за комсомолец вече ми зачислиха и гранатомет за изтребване на некомунисти и некомсомолци. Ама не можах да намеря ни един некомсомолец, още повече некомунист. Сега виждам, че тези некомунисти са били под прикритие в Партията кърмилница. Язък, изтървал съм ги !
5. Като фанатичен симпатизант на комунистическата идея много исках да бъда приет за член, за да ми зачислят БТР или танк Т-54, но се оказа, че поради слабото хранене на народа /ходехме гладни и жадни/ съм слабосилен и ми зачислиха само една гаубица.
Надявам се, че с всички тези чистосърдечни признания съм заслужил снизхождението на тези на които се явих като опонент, поради което мога да моля да бъда повишен в категорията "дядка" или "дъртак" вместо елементарното "дядо". Комунистически привети, дрОгари.
цитирай
45. of4arsnakovalnia10 - Няколко в едно:
22.11.2015 17:24
~ 44. born - Ха ха ха. Разсмя ме, Френд. Благодаря от сърце.
Написал си го с много чувство за хумор и създава ведро настроение.

~ 41. leonleonovpom2 - Мъже?! В казармата?! Ти се шегуваш!
Пълна загуба на време и мижи да те лъжем, че сме имали войници.

~ 40. joysii - Не се заблуждавай, че това е Юлка. Абсолютно не е.
Всъщност това е мъж, но това е друга бира.
Само не мога да го разбера що за мазохист е, че да се самобичува така.
Ей това не го проумявам.

germanwoman / и сичките други НИК-ове, които имаш/, съжалявам те. Честно.
Само това будиш в мен като емоция.
Жив и здрав бъди.
цитирай
46. getmans1 - На мен не ми трябва много да разпозная словоблудството ти а лекият ми ироничен намек съвсем те разкрива, ... то тука така не се демонстрира ....
22.11.2015 17:59
of4arsnakovalnia10 написа:
getmans1, в нескопосан опит да цитира и отговори написа:
Ало-о-у оФчарчето, ще те моля да оказваш повече уважение към хората изпитали нещото на гърба си, ба си и авторитетите ...
... дето се праскате тука!
В началното образование си беше в задължително „кръжочно занимание“ а В СРЕДНОТО СИ БЕШЕ ЧАСТ ОТ УЧЕБНАТА ПРОГРАМА, ЕБА СИ, само гледай колко хора тука лъжем, остава и да кажете, че сме се наговорили.

Аз и жокер съм ви дал 1963г. съм бил в трети клас, смятай, а в момента едвам удържам язвителността си и това го правя заради домакинята, ще кажа само „Еба си и самочувствието дето демонстрирате с дедо си Борн!“

of4arsnakovalnia10, смеейки се на злобичката, напираща в някои, като отговор написа:
Не мислиш ли, че си нагъл?!
Сравни моето обръщение към хората тук и изказването на мнение и твоето /дори сега, в заглавието на коментара, на който ти отговарям и в обръщението към нас "дето се праскаМе" /цитирам те/ "тук" /се пише - не "тука" - няма такава дума в българския език/.
Знаеш ли каква е разликата м/у нас, която без да те познавам и чета - забелязвам тук, в блога?!

Разликата е, че аз се конфронтирам с такива, девиантни /като теб/, а ти се конфронтираш с всички /и най-вече себе си/.

Ето виждаш ли, че и аз мога да съм язвителен.
Всъщност в светлината, че все пак съм си оф4ар /тъп и необразован/ - мога да съм просташки язвителен.
(Ама няма - щото ще станем двама)


... благородство и широко скроена душевност, особено като липсват!
цитирай
47. getmans1 - Съжалявам но няма да успееш да ме предизвикаш до толкова, че да те нарека „дядка или дъртак“, ... аз уважавам бъдещето си ...
22.11.2015 18:05
born написа:
Заради спокойствието на некои блогЕри, които са преживяли всички ужаси на комунизма, поради което са били принудени да влязат в Партията, за да я унищожат отвътре си признавам следните престъпления:
1. Да, като първокласник бях приет с големи почести за чавдарче и ми бе зачислен пистолет "Макаров", с който да разстрелвам демократи за лично удоволствие.
2. Да, като третокласник бях приет с още по-големи почести за пионер, при което ми бе зачислен автомат "Шпагин" с 15 пълнителя муниции за изтребване на американски империалисти,югославски ревизионисти и българските им сподвижници.
3. Да, признавам си с ръка на сърцето, че ревах за др. Сталин когато умря през 1954 год. /тогава приблизително когато се е родил безпогрешния Гети/. За мое оправдание ще изтъкна, че всички реваха. Я вижте как реваха за др. Ким Ир Сен. Смееш ли да не ревеш.
4. Да, като ме приеха за комсомолец вече ми зачислиха и гранатомет за изтребване на некомунисти и некомсомолци. Ама не можах да намеря ни един некомсомолец, още повече некомунист. Сега виждам, че тези некомунисти са били под прикритие в Партията кърмилница. Язък, изтървал съм ги !
5. Като фанатичен симпатизант на комунистическата идея много исках да бъда приет за член, за да ми зачислят БТР или танк Т-54, но се оказа, че поради слабото хранене на народа /ходехме гладни и жадни/ съм слабосилен и ми зачислиха само една гаубица.
Надявам се, че с всички тези чистосърдечни признания съм заслужил снизхождението на тези на които се явих като опонент, поради което мога да моля да бъда повишен в категорията "дядка" или "дъртак" вместо елементарното "дядо". Комунистически привети, дрОгари.


... което значи и настоящето ти, твой си е проблема ако него виждаш.
цитирай
48. germanwoman - Едно в 1
22.11.2015 18:08
МноГу оЩи Ша сЪжаЛяВаш ХамеЛеонЕ ГоГо, мноГу.......

АйДе БегАй да пРехВърЛяш НОТАРИАЛНО КлоНингИте...
ПодПис И пИчат, Нъл Тъй.....
И ЧакаМи...разВой
цитирай
49. joysii - МноГу оЩи Ша сЪжаЛяВаш ХамеЛеонЕ ...
23.11.2015 14:10
germanwoman написа:
МноГу оЩи Ша сЪжаЛяВаш ХамеЛеонЕ ГоГо, мноГу.......

АйДе БегАй да пРехВърЛяш НОТАРИАЛНО КлоНингИте...
ПодПис И пИчат, Нъл Тъй.....
И ЧакаМи...разВой

=============
Като не си Юлка, кой си тогава?
цитирай
50. joysii - Джой, понякога ме вбесяваш. Не ч...
23.11.2015 14:14
kushel написа:
Джой, понякога ме вбесяваш. Не чувстваш ли, че дългогодишното седесарстване уврежда мозъка. Не ми се разправя с промити мозъци, но ако искаш да си отговориш на някои въпроси, достатъчно е да прочетеш в Гугъл за държавата Швейцария (една архи комунистическа държава). Аман от седерунгелските ви простотии! Да ви хване човек и по сто тояги на голо, че да ви се върне мозъка на място.

................
Стига, бе Куш! Какви седерунгелски просоттии? Само казвам,че учихме за АК в редовните часове в училище. Да не лъжа?
Хайде, поздрави и не ми се вбесявай толкова. Виж как аз те харесвам като човек и темперамент, нищо,че си червен.:):):):)Във взаимоотношенията ми с теб никога няма да става дума за политически пристрастия. И няма да се караме. Хубав ден!
цитирай
51. zax - Какво ти НВО. Получават го само тези с абонамент. :)
23.11.2015 23:36
Беше. вече, и педали не останаха. Всички са столичани в повече, другите не ги броят. Между другото знаеш ли защо софиянци не любят варналии?!
За това че Одесос е била столица преди тях и е на море.
:)))р

Калашник се разглобява и сглобява под 8сек, затвора му пада с палец. Другото е две пружини и малко щракалки.
цитирай
52. krumbelosvet - Това оправдание за главорезите ли е,
24.11.2015 13:52
или раздухване омраза към комунистите? Второто отдавна мина зенита. Първото е актуално, за което жертвите на обезглавяванията трябва да ви благодарят.
цитирай
53. joysii - или раздухване омраза към комун...
24.11.2015 22:23
krumbelosvet написа:
или раздухване омраза към комунистите? Второто отдавна мина зенита. Първото е актуално, за което жертвите на обезглавяванията трябва да ви благодарят.

==========
Омразата си има основания. Аз не ги създавам. Само споделям мисли, настроения, впечатления , уловени мигове.
Главорези е имало във всички времена, но мисля,че е време днешното време да не допуска главорязането.
цитирай
54. joysii - Някой ми е писал на ЛС и после се е о...
24.11.2015 22:24
Някой ми е писал на ЛС и после се е омел. Съобщението е празно. Моля Ви, ще умра от любопитство, пишете ми пак!
цитирай
55. joysii - Беше. вече, и педали не останаха. ...
24.11.2015 22:29
з
zax написа:
Беше. вече, и педали не останаха. Всички са столичани в повече, другите не ги броят. Между другото знаеш ли защо софиянци не любят варналии?!
За това че Одесос е била столица преди тях и е на море.
:)))р

Калашник се разглобява и сглобява под 8сек, затвора му пада с палец. Другото е две пружини и малко щракалки.

.....................
Отначало се гледат с подозрение, ама после става весело. Това е за варналии и шопете.
цитирай
56. gosho568 - Интересен постинг!
28.11.2015 00:56
Каквото й да научи човек - не му е в повече..! Поздрави! ;)))
цитирай
57. alexs - Ако искаш мир готви се за война. . и ...
29.11.2015 10:34

Ако искаш мир готви се за война..
и това не го казвам аз а казано още в древността
„Si vis pacem, para bellum“ (на латински: «искаш мир — готви се за война») е латинска фраза, чието авторство се приписва на Платон.
и много хора ще бъдат изненадани ако научат как стои въпроса с военното обучение в Швейцария
цитирай
58. joysii - Ако искаш мир готви се за война. . и ...
29.11.2015 18:31
alexs написа:

Ако искаш мир готви се за война..
и това не го казвам аз а казано още в древността
„Si vis pacem, para bellum“ (на латински: «искаш мир — готви се за война») е латинска фраза, чието авторство се приписва на Платон.
и много хора ще бъдат изненадани ако научат как стои въпроса с военното обучение в Швейцария

......................
Алекс, Платон не е сто процента актуален днес. Мисля,че в нашето съвремие най-важното е да се крепи мирът. През умовете на хората да не преминава мисъл за война.
Поздрави. Благодаря за мнението.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2405002
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031